Velkommen


Velkommen til bloggen min!
Her kan du lese om husbygging, Diy-prosjekter, min stil, og litt familieliv.
Håper du snart kommer innom igjen :)

fredag 17. august 2012

I oldefars hage.

På onsdag tok jeg med meg mine tre gogutter
på besøk til deres oldefar.
Vi ville hilse på, og lete etter godsaker i den store flotte hagen :)


 Jeg har mange gode minner herfra!
Når vi overnattet her som små, måtte alltid farfar
flytte ut av soverommet deres ;)
Vi ordnet til sengen sammen med farmor.
Vi hadde hver vår kosebamse her,
de måtte vi alltid finne frem.
Høsting av grønnsaker og poteter,
nydelige tomater og agurker rett fra drivhuset.
Sitte midt inni rips eller bringebærbuskene å fylle bøtta :)
Plukke moreller og spise mens vi satt på garasjetaket.
(På ene siden av garasjen kunne man stege rett opp på taket)
Tuste rundt å bare kose seg!

 Vel igår var det vi som koste oss her :)
Min pappa var også her, og guttene fikk hjelpe med å lempe ved.
Så fikk de selvsagt betaling alle tre,
og var meget fornøyde med det!

 Huset har ikke alltid sett slik ut.
Taket er blitt løftet etter min tid som overnattingsgjest her,
før var det kjeller og 1. etasje.
Er det ikke flott her??


Massevis av flotte blomster!
Også fant vi modne plommer.
Min fine Noah gutt måtte jo opp i plommetreet :)
Vi koste oss, og det tror jeg at offa og oldefar også gjorde ;)

Med dette ønsker jeg alle mine fine lesere en flott helg!
Her går lørdagen til fotballturnering,
og bursdagfeiring av eldstemann som blir 7 år.

Klem Mirjam


13 kommentarer:

Lene fra Lillehammer sa...

Å så flott og idyllisk da, kjempekoselig altså. Vil tro dere koste dere skikkelig.
Ønsker deg en strålende helg, håper solen skinner hos dere!

Unknown sa...

Hei jeg fant deg her på VI :) Jeg er helt ny her i blogglandia, min blogg er bare 2 dager gammel! For et nydelig sted dere var på, skjønner godt at dere koset dere :) Ser at du er glad i engler akkurat som meg, engler er nydelige.
Ønsker deg en god helg :)

Linn sa...

Så utrolig flott det var, skjønner godt du har gode minner derfra ja:) Idyllisk;);)
Klem fra meg:)

♥ Erican Vaaleita Unelmia ♥ sa...

Så ljuvligt det ser ut.
Tänk vilka minnen dina barn får från denna plats :).
Mina barn tillbringar också tid på sommaren på samma plats där jag tillbringat min :)
Och duktiga gossar som hjälper till med veden.
Önskar dej en fin helg
Kram Erica

MissMette sa...

Hei Mirjam :)
Så koselig ღ kan tenke meg du har mange fine barndomsminner her ღ utrolig idyllisk og herlig ღ Kos dere på fotballturnering og gratulerer så mye med din 7-åring ღ Ha en fin, fin helg - stor klem fra Mette

Brunt sukker sa...

Hei søte deg :)
for en idyll!
og så koselige bardomsminner <3
nydelig plass!
ønsker deg en flott helg !
klemmer fra Eli:)

Rosa i huset i vitt sa...

fina bilder ...önskar dig en trevlig helg
Kram Rosa

Hjem & Glede sa...

Hello skjønne du!
Sååå koselig innlegg!
Å,en nydelig plass,hus og hage.
Tenker gutta likte å hjelpe til med ved.
Å så stas med bursdag i morgen,jeg blir alltid helt vill når gutta har bursdag....hi,hi.Blir så kry og så tenker jeg tilbake på den dagen de ble født osv....ja jeg er en hønemor!
Kose dere masse i sammen og vi og skal på fotballcup i helgen!
God klem kjære venn.

Anonym sa...

For et utrolig flott sted:) kan se du har mange herlige minner herfra også så koselig at dine barn også får oppleve dette:)
Husker selv min bestefar og det var mye likt ja:)
Gode minner om sine nære er gode å ha:)
Ha en strålende helg og god bursdagsfeiring:)

Klem Merete

Ingrid Louise sa...

Nydelig sted...og sikkert herlige minner!!
Tenker meg at guttene koste seg,og så kjekt med oldeforeldre!!
Vi har nettopp solgt huset til min mormor som er blitt 93 år...litt trist for der har jeg også masse gode minner fra...
Nydelig helg ønskes deg fine du,klm ingrid l

Gitte sa...

For en fantastisk idyll!
Helt nydelig. Tenker dere hadde en fantastisk dag!
Klem Gitte

Sommerhuset i bakken sa...

For noen herlige barndomsminner - og for en drømmehage. Ja, her var - og er - det nok godt å være. Sååå koselig! Nydelige bilder du viser. Det høres ut som både store og små hadde en fantastisk fin dag. Idyll!

Ha en riktig god kveld!

Hiltonfruen sa...

Wow ! For en herlig hage:)
Flotte barndomsminner, skjønner godt det er spesielt for deg å være her:)
Flotte bilder du deler.
Fin helg videre til deg:)
Klem Monica.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...